Regulamin

Regulamin Sklepu Petit-art

 

1. Klientem sklepu może zostać każdy, kto ukończył 18 lat i złoży poprawnie zamówienie

2. Każde złożone zamówienie potwierdzone zostanie e-meilem.

3. Każde zamówienie (z wyjątkiem płatności za pobraniem) realizowane jest dopiero po wpłynięciu pieniędzy (zapłaty za zakupiony towar) na nasze konto.

4. Do wysyłki "za pobraniem" dolicza się dodatkową opłatę w kwocie 5zł. - jest to dodatkowa opłata kuriera.

W przypadku wysyłki za granicę należy wcześniej skontaktować się ze sklepem Petit-art w celu ustalenia indywidualnego kosztu dostawy (wysyłki).

5. Paczki wysyłane są w terminie 1-3 dni po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu (chyba, że przy opisie towaru podany jest inny termin)

5a. Jeżeli w opisie jest informacja, że praca zostanie wykonana na zamówienie w terminie od... do...  dni to dni te są roboczymi (nie wlicza się tu sobót i niedziel), czyli np. podany czas realizacji to 7 dni, a pieniądze za zakup wpłynęły w poniedziałek oznacza to, że praca nie będzie gotowa na siódmy dzień tygodnia czyli niedzielę, a dopiero na następny wtorek.

Podany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zapłaty, a nie od dnia zakupu.

Podany termin realizacji jest terminem orientacyjnym i czasem może się wydłużyć.

W okresie przedświątecznym czas realizacji zamówień może się wydłużyć. Wówczas klient zostanie o tym poinformowany.

6. Paczki wysyłane są w dni robocze - od poniedziałku do piątku

7. Wszystkie paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

8. Jeśli Klient życzy sobie dodatkowego ubezpieczenia paczki musi  wcześniej skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia indywidualnego kosztu wysyłki.  Za ewentualne uszkodzenia towaru podczas transportu sklep Petit-art nie odpowiada. Na wszystkich paczkach wysyłanych firmą kurierską DPD umieszcza się darmowe naklejki takie jak: uwaga szkło, ostrożnie itp. Klient powinien otworzyć paczkę i sprawdzić towar w obecności kuriera. W przypadku widocznych uszkodzeń paczki lub jej zawartości należy odmówić przyjęcia paczki i spisać protokół w obecności kuriera. Następnie jak najszybciej powiadomć sklep Petit-art o zaistniałej sytuacji.

9. Klient ma prawo do zwrotu towaru (nie wykonanego na zamówienie) w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Towar musi być w nienaruszonym, idealnym stanie, nie może być używany. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący. W przypadku zwrotu Klient ma obowiązek powiadomić wcześniej e-mailowo sklep o chęci zwrotu towaru i odesłać go jak najszybciej. W przypadku zamówień indywidualnych (praca - przedmiot wykonany na życzenie klienta, który nie jest dostępny w sklepie "od ręki") sklep Petit-art nie przyjmuje zwrotów i nie wymienia towaru na inny. Adres, na który należy odesłać zwracany towar uzgadniany jest indywidualnie z klientem. Jeśli Klient składający indywidualne zamówienie nie poda dokładnie wszystkich szczegółów odnośnie zamawianego przedmiotu wówczas uznaje się, że zostawia on "wolną rękę" wykonującemu zamówienie - Sklep Petit-art i tym samym przystaje on na pomysły i wykonanie Sprzedającego.  Nie ma zatem możliwości zmiany czegokolwiek w gotowych, zakończonych już pracach.

 

10. Zastrzegam sobie możliwość wystawienia zdjęć wszystkich wykonanych przeze mnie prac (również tych na zamówienie indywidualne z imionami, zdjęciami, czy datami) i wszystkich ozdobionych przeze mnie przedmiotów.

Z uwagi na to, że wykonywane przeze mnie przedmioty są rękodziełem czasem mogą się nieznacznie różnić od pokazanych prac na zdjęciach.

Sklep nie ma obowiązku informowania Klienta o drobnych wprowadzonych różnicach lub zmianach w wykonywanej na zamówienie pracy.

Jeśli Klient składa zamówienie na podstawie prac widocznych w sklepie, a następnie wymaga wielu zmian wówczas Sklep może ustalić indywidualną cenę dla Klienta za nanoszone zmiany.

Uwaga! Czasem na zdjęciach nie widać dokładnego koloru np. czy przedmiot jest biały, czy ecru. W razie wątpliwości proszę pytać o kolor. (czasem zdjęcia wykonuję rano, a czasem wieczorem, czasem przy świetle dziennym, a czasem przy włączonej lampie - stąd mogą występować drobne różnice)

ZAKUPY

 Aby dokonać zakupów należy się zarejestrować.

Wybrane artykuły dodajemy do koszyka. Kiedy w koszyku są już wszystkie wybrane produkty należy kliknąć na "koszyk", następnie "sprawdź" i następnie na "złóż zamówienie".

Po złożeniu zamówienia należy uzupełnić dane adresowe (ewentualnie dane do faktury - jeśli ktoś życzy sobie fakturę), uzupełnić dane dostarczenia przesyłki oraz zaakceptować Regulamin i kliknąć "Do zamówienia".

Dalej należy wybrać rodzaj transportu (kurier DPD lub Poczta Polska) i kliknąć "przelicz"

Następnie "wybierz rodzaj płatności" i "Zamów"

Po złożeniu zamówienia pojawi się Numer Zamówienia , a następnie zostanie wysłany na pocztę e-meil potwierdzający złożone zamówienie. W otrzymanej wiadomości należy potwierdzić złożenie zamówienia.

 

Uwaga! Brak możliwości wystawienia Faktury Vat

Reklamacja. Zgłoszenie reklamacji dokonuje się w formie pisemnej - e-mail. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, opis wady produktu, informację, kiedy wada została zauważona. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od jej złożenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep Petit-art dostarczy klientowi przedmiot wolny od wad ( w terminie potrzebnym do wykonania nowego przedmiotu). W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep Petit-art poinformuje klienta drogą mailową o decyzji zawierającej uzasadnienie. W przypadku negatywnego rozpatrzenia Sklep Petit-art odeśle na życzenie oraz na koszt klienta reklamowany przedmiot.

Sklep Petit-art ma prawo odstąpić od umowy bez odszkodowania w ciągu 7 dni od momentu jej zawarcia, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od sklepu Petit-art

Sprzedawane prace są rękodziełem, wykonanym ręcznie przez człowieka, a nie przez maszynę.

Czasem mogą wystąpić pewne niedoskonałości lub różnice.

 Uwaga! Przedmioty, które są ręcznie ozdobione nie mogą być moczone w wodzie, wystawiane na zbyt niską lub zbyt wysoką temperaturę.

Sklep Petit-art nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia lub uszkodzenia spowodowane  niewłaściwym użytkowaniem przedmiotów.

Każdy Klient sklepu Petit-art oraz każda osoba składająca zamówienie e-mailowo lub telefonicznie (zamówienie składane na podstawie prac widocznych w sklepie) zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Sklepu. Zaakceptowanie Regulaminu Sklepu Petit-art oznacza, że Klient zgadza się  na warunki i zasady Sklepu Petit-art. Jeśli Klient złożył zamówienie e-mailowo lub telefonicznie również oznacza to, że zapoznał się z Regulaminem Sklepu i akceptuje jego warunki.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów kontaktowych związanych z transakcją zawartą z firmą Petit-art Anna Górecka Dopiewiec, ul.Szkolna 63 62-070 Dopiewo. Podanie moich danych osobowych ma charakter dobrowolny oraz przysługuje mi prawo do dostępu do nich, jak również możliwości ich poprawienia (PAŃSTWA DANE NIE BĘDĄ PRZEKAZYWANE INNYM PODMIOTOM).

 

Życzę udanych zakupów:)

Anna Górecka

Petit-art

 

ul. Szkolna 63, Dopiewiec

62-070 Dopiewo