Regulamin

Regulamin Sklepu Petit-art

 

1. Klientem sklepu może zostać każdy, kto ukończył 18 lat i złoży poprawnie zamówienie

2. Każde złożone zamówienie potwierdzone zostanie e-meilem.

3. Każde zamówienie (z wyjątkiem płatności za pobraniem) realizowane jest dopiero po wpłynięciu pieniędzy (zapłaty za zakupiony towar) na nasze konto.

4. Do wysyłki "za pobraniem" dolicza się dodatkową opłatę w kwocie 5zł. - jest to dodatkowa opłata kuriera.

W przypadku wysyłki za granicę należy wcześniej skontaktować się ze sklepem Petit-art w celu ustalenia indywidualnego kosztu dostawy (wysyłki).

5. Paczki wysyłane są w terminie 1-3 dni po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu (chyba, że przy opisie towaru podany jest inny termin)

5a. Jeżeli w opisie jest informacja, że praca zostanie wykonana na zamówienie w terminie od... do...  dni to dni te są roboczymi (nie wlicza się tu sobót i niedziel), czyli np. podany czas realizacji to 7 dni, a pieniądze za zakup wpłynęły w poniedziałek oznacza to, że praca nie będzie gotowa na siódmy dzień tygodnia czyli niedzielę, a dopiero na następny wtorek.

Podany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zapłaty, a nie od dnia zakupu.

Podany termin realizacji jest terminem orientacyjnym i czasem może się wydłużyć.

W okresie przedświątecznym czas realizacji zamówień może się wydłużyć. Wówczas klient zostanie o tym poinformowany.

6. Paczki wysyłane są w dni robocze - od poniedziałku do piątku

7. Wszystkie paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

8. Jeśli Klient życzy sobie dodatkowego ubezpieczenia paczki musi  wcześniej skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia indywidualnego kosztu wysyłki.  Za ewentualne uszkodzenia towaru podczas transportu sklep Petit-art nie odpowiada. Na wszystkich paczkach wysyłanych firmą kurierską DPD umieszcza się darmowe naklejki takie jak: uwaga szkło, ostrożnie itp. Klient powinien otworzyć paczkę i sprawdzić towar w obecności kuriera. W przypadku widocznych uszkodzeń paczki lub jej zawartości należy odmówić przyjęcia paczki i spisać protokół w obecności kuriera. Następnie jak najszybciej powiadomć sklep Petit-art o zaistniałej sytuacji.

9. Klient ma prawo do zwrotu towaru (nie wykonanego na zamówienie) w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Towar musi być w nienaruszonym, idealnym stanie, nie może być używany. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący. W przypadku zwrotu Klient ma obowiązek powiadomić wcześniej e-mailowo sklep o chęci zwrotu towaru i odesłać go jak najszybciej. W przypadku zamówień indywidualnych (praca - przedmiot wykonany na życzenie klienta, który nie jest dostępny w sklepie "od ręki") sklep Petit-art nie przyjmuje zwrotów i nie wymienia towaru na inny. Adres, na który należy odesłać zwracany towar uzgadniany jest indywidualnie z klientem. Jeśli Klient składający indywidualne zamówienie nie poda dokładnie wszystkich szczegółów odnośnie zamawianego przedmiotu wówczas uznaje się, że zostawia on "wolną rękę" wykonującemu zamówienie - Sklep Petit-art i tym samym przystaje on na pomysły i wykonanie Sprzedającego.  Nie ma zatem możliwości zmiany czegokolwiek w gotowych, zakończonych już pracach.

 

10. Zastrzegam sobie możliwość wystawienia zdjęć wszystkich wykonanych przeze mnie prac (również tych na zamówienie indywidualne z imionami, zdjęciami, czy datami) i wszystkich ozdobionych przeze mnie przedmiotów.

Z uwagi na to, że wykonywane przeze mnie przedmioty są rękodziełem czasem mogą się nieznacznie różnić od pokazanych prac na zdjęciach.

Jeśli Klient składa zamówienie na podstawie prac widocznych w sklepie, a następnie wymaga wielu zmian wówczas Sklep może ustalić indywidualną cenę dla Klienta za nanoszone zmiany.

Uwaga! Czasem na zdjęciach nie widać dokładnego koloru np. czy przedmiot jest biały, czy ecru. W razie wątpliwości proszę pytać o kolor. (czasem zdjęcia wykonuję rano, a czasem wieczorem, czasem przy świetle dziennym, a czasem przy włączonej lampie - stąd mogą występować drobne różnice)

ZAKUPY

 Aby dokonać zakupów należy się zarejestrować.

Wybrane artykuły dodajemy do koszyka. Kiedy w koszyku są już wszystkie wybrane produkty należy kliknąć na "koszyk", następnie "sprawdź" i następnie na "złóż zamówienie".

Po złożeniu zamówienia należy uzupełnić dane adresowe (ewentualnie dane do faktury - jeśli ktoś życzy sobie fakturę), uzupełnić dane dostarczenia przesyłki oraz zaakceptować Regulamin i kliknąć "Do zamówienia".

Dalej należy wybrać rodzaj transportu (kurier DPD lub Poczta Polska) i kliknąć "przelicz"

Następnie "wybierz rodzaj płatności" i "Zamów"

Po złożeniu zamówienia pojawi się Numer Zamówienia , a następnie zostanie wysłany na pocztę e-meil potwierdzający złożone zamówienie. W otrzymanej wiadomości należy potwierdzić złożenie zamówienia.

 

Uwaga! Brak możliwości wystawienia Faktury Vat

Reklamacja. Zgłoszenie reklamacji dokonuje się w formie pisemnej. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, opis wady produktu, informację, kiedy wada została zauważona. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od jej złożenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep Petit-art dostarczy klientowi przedmiot wolny od wad ( w terminie potrzebnym do wykonania nowego przedmiotu). W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep Petit-art poinformuje klienta w formie pisemnej o decyzji zawierającej uzasadnienie. W przypadku negatywnego rozpatrzenia Sklep Petit-art odeśle na życzenie oraz na koszt klienta reklamowany przedmiot.

Sklep Petit-art ma prawo odstąpić od umowy bez odszkodowania w ciągu 7 dni od momentu jej zawarcia, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od sklepu Petit-art

Sprzedawane prace są rękodziełem, wykonanym ręcznie przez człowieka, a nie przez maszynę.

Czasem mogą wystąpić pewne niedoskonałości lub różnice.

 Uwaga! Przedmioty, które są ręcznie ozdobione nie mogą być moczone w wodzie, wystawiane na zbyt niską lub zbyt wysoką temperaturę.

Sklep Petit-art nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia lub uszkodzenia spowodowane  niewłaściwym użytkowaniem przedmiotów.

Każdy Klient sklepu Petit-art oraz każda osoba składająca zamówienie e-mailowo lub telefonicznie (zamówienie składane na podstawie prac widocznych w sklepie) zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Sklepu. Zaakceptowanie Regulaminu Sklepu Petit-art oznacza, że Klient zgadza się  na warunki i zasady Sklepu Petit-art. Jeśli Klient złożył zamówienie e-mailowo lub telefonicznie również oznacza to, że zapoznał się z Regulaminem Sklepu i akceptuje jego warunki.

 

Życzę udanych zakupów:)

Anna Górecka

Petit-art

 

ul. Szkolna 63, Dopiewiec

62-070 Dopiewo